Allmänna frågor
Måndag till fredag kl 10:00 till 18:00
Du kan trycka på Google map där uppe och åka till
RUDS CENTRUM
Rudstorget 26
65466 Karlstad
Du kan mejla till support@ittek.se eller SMS:a 072 653 73 60
I din orderbekräftelse meddelar vi dig leveranstiden på din beställning. När din order blir skickad ifrån oss får du ett leveransbesked med tillhörande kollinummer.
Många problem kan avhjälpas genom att göra en mjukvaruuppdatering eller en återställning av produkten (t ex mobiltelefoner, datorer mm).
I de fall det inte hjälper rekommenderar vi dig att komma in med produkten till ITtek.se eller skicka det till:
Interaktiv Teknologi AB
Rudstorget 26
65466 Karlstad
Transportskador åtgärdas utan kostnad för våra kunder. Vi rekommenderar att du skicka mejl till support@ittek.se inom 1 arbetsdagar från det att du mottagit din produkt i fall av en fraktskada.
Order och betalning
Tryck på köp och gå vidare till kundkorgen för att få leveransalternativ
Du ser priset när du har lagt produkten i varukorgen och gått vidare till kassan. Där kan du välja fraktalternativ och se vad dessa kostar.
I vår internetbutik erbjuder vi betalning via Mastercard, Visa och American Express, Bankgiro betalning, överföring via internetbank, Klarna faktura med 30 dagars förfallo, Klarna delbetalning upp till 24 månader och Swish
Ja, det går bra att dela upp din betalning via Klarna.
Ta kontakt med Klarna på 08 – 120 120 10 som hjälper dig vidare.
Alla nya produkter är med 25% moms.
Några begagnade produkter är VMB 0% moms och några med 25% moms.
Det kan finnas olika anledningar, men den vanligaste anledningen är att du har angett en annan fakturaadress än den adress du är folkbokförd på.
123 560 63 97 Interaktiv Teknologi AB
5533-2845 Interaktiv Teknologi AB